Biedrība "Viena diena.lv" un "Jāņa Rozes apgāds" dāvina visām Latvijas bibliotēkām grāmatu-fotoalbumu "Viena diena Latvijā"
Biedrība "Viena diena.lv" un Jāņa Rozes apgāds saskaņā ar Draudzīgā aicinājuma dienas tradīciju dāvina grāmatu-fotoalbumu "Viena diena Latvijā" visām (gandrīz 2 000) Latvijas bibliotēkām, tai skaitā publiskajām, speciālajām, augstāko izglītības iestāžu, vispārējās un profesionālās izglītības iestāžu bibliotēkām.
Rēzeknes augstskolā būs skatāma Rāznas nacionālā parka fotokonkursa izstāde
No 15.janvāra līdz 13.februārim Rēzeknes Augstskolā, Atbrīvošanas alejā 90 (2. un 3. stāvā) aplūkojama Rāznas nacionālā parka fotokonkursa izstāde.
3.februārī plkst. 13.10 - izstādes prezentācija.
Izstādē aplūkojami dažādu autoru iemūžināti mirkļi un bildēs atainota Latgales dabas burvība, atklāti daudzi Rāznas ezera un tā apkārtnes noslēpumi.
3.februārī plkst. 13.10 - izstādes prezentācija.
Izstādē aplūkojami dažādu autoru iemūžināti mirkļi un bildēs atainota Latgales dabas burvība, atklāti daudzi Rāznas ezera un tā apkārtnes noslēpumi.
Baltā balansa objektīva vāciņš ideāls risinājums ikdienai
Ja jums ikdienā grūtības ar baltā balansa noteikšanu, jeb fotoaparāts ar to īsti netiek galā, tad lielisks risinājums ir "White Balance Lens Cap" (baltā balansa objektīva vāciņš). Ne visiem fotogrāfiem tāds ir, tādēļ tā varētu būt lieliska dāvana, jo nemaksā salīdzinoši dārgi kā pārējā fototehnika un ir visai noderīga lieta darbā ar digitālo fototehniku.
Nikon D3 Professional Technical Guide - pārsvarā sporta fotogrāfiem
Nikon publicējis profesionālu tehnisko rokasgrāmatu D3 fotoaparāta īpašniekiem, kas pamatā būs paredzēta sporta fotogrāfiem. Tiek apskatīts autofokusa sekošanas sistēma, aktīvais D-lighting, auto-iso un tamlīdzīgas lietas, kas tiek rekomendētas vairumā gadījumu.
Dabas skatu pludināšana (Blur)
Parasti dabas skatu fotogrāfi izmanto statīvus, spoguļa pacelšanu, trosītes un vēl visādas metodes, lai fotogrāfija iznāktu perfekti asa un kvalitatīva. Toties ir arī tādi, kas darbojas pretēji visiem ierastajiem standartiem un rezultāti sanāk visai savdabīgi. Šoreiz fotogrāfs Alain Briot dalās ar savu pieredzi dabas skatu pludināšanā, lai tas izskatītos mākslinieciski.
PANASONIC prezentē divas platleņķa 12,1 megapikseļa fotokameras amatieriem – FX550 un FX40
Kompānija Panasonic, kas ir viena no pasaules līderēm sadzīves elektronikas ražošanā, pircējiem piedāvā divas jaunas 12,1 megapikseļa fotokameras – FX500 un FX40 – ar 25mm platleņķa LEICA DC objektīvu (35 mm ekvivalents: 25-125 mm) un pieckāršu optisko tālummaiņu. Tādējādi ar šīm kamerām fotogrāfija iespējams iekļaut uz pusi vairāk objektu nekā ar parastajām 35mm kamerām, turklāt šīs kompaktklases kameras lietotājam sniedz augstas kvalitātes bildes. Tā kā jaunie fotoaparāti pieder FX klasei, tad atbilstoši iepriekšējiem modeļiem, arī šie ir mazi, kompakti un stilīga dizaina, kas domāti mūsdienīgiem cilvēkiem ikdienas vajadzībām.
Video filmēšana ar jebkuru Live View (tiešraides) fotoaparātu
Internetā krievu speciālisti apraksta sistēmu, kā ar Canon Live View (tiešraides) fotoaparātiem var filmēt video, izmantojot viņu izstrādāto programmu. Ideja tika pārņemta un tagad arī Nikon fotoaparāti ar tiešraides sistēmu spēj filmēt video.
Atrasts otrs Mac vīruss uzlauztajā Photoshop
Drošības kompānija "Intego" informē, ka neautorizētajā Adobe Photoshop CS4 versijā atrasta jauna Mac infekcija, kas agrāk bija iWork 09 versijā. Tas esot trojāns OSX.Trojan.iServices.B, kas ļauj datoram uzbrukt attālināti. Tas tiek instalēts slēptajā OS X direktorijā -/var/tmp.
Latvijas Fotogrāfijas muzejā būs skatāma foto projekta "Ūdens sajūta" izstāde
No 29. janvāra līdz 15. martam Latvijas Fotogrāfijas muzejā (Mārstaļu ielā 8 (ieeja no Alksnāju ielas) Rīgā) būs skatāma foto projekta "ŪDENS SAJŪTA" izstāde.
Austrijas fotogrāfu ierosinātais starpvalstu sadarbības projekts "Ūdens sajūta" (Aquaplaning) akcentē to vizuālā vēstījuma daļu, kas atspoguļo cilvēka saistību ar ūdeni. Austriešu kuratore, fotogrāfe Kristine Elsingere (Christine Elsinger) kopā ar Vīnes radošās apvienības Ad oculos pārstāvjiem noteica koncepta robežas un uzsāka tā īstenošanu 2002.gadā ar vairākām izstādēm Austrijā un atsevišķām ekspozīcijām Francijā un Ukrainā. Projekta starpvalstu sadarbības formula paredzēja citu valstu fotogrāfu un organizatoru iesaistīšanu un kuratoru lēmumu eksponēt izstādi Latvijā noteica vairāku iepriekšējo gadu sadarbības prakse starp Latvijas, Austrijas un Francijas fotogrāfu radošajām grupām. Kopš 2007.gadā šis Eiropas foto mākslas tranzīta projekts piestāja Latvijā, izstāde "Ūdens sajūta" bijusi apskatāma Mencendorfa namā, Talsu novada muzejā un Saldus bibliotēkā. Katra izstāde ir bijusi nedaudz atšķirīga, to paredz projekta koncepts – ūdens ir nebeidzama kustība. Pirms sākotnējās kolekcijas atgriešanās Austrijā skatītājiem vēlreiz tiek sniegta iespēja to apskatīt Rīgā – Latvijas Fotogrāfijas muzejā.
Austrijas fotogrāfu ierosinātais starpvalstu sadarbības projekts "Ūdens sajūta" (Aquaplaning) akcentē to vizuālā vēstījuma daļu, kas atspoguļo cilvēka saistību ar ūdeni. Austriešu kuratore, fotogrāfe Kristine Elsingere (Christine Elsinger) kopā ar Vīnes radošās apvienības Ad oculos pārstāvjiem noteica koncepta robežas un uzsāka tā īstenošanu 2002.gadā ar vairākām izstādēm Austrijā un atsevišķām ekspozīcijām Francijā un Ukrainā. Projekta starpvalstu sadarbības formula paredzēja citu valstu fotogrāfu un organizatoru iesaistīšanu un kuratoru lēmumu eksponēt izstādi Latvijā noteica vairāku iepriekšējo gadu sadarbības prakse starp Latvijas, Austrijas un Francijas fotogrāfu radošajām grupām. Kopš 2007.gadā šis Eiropas foto mākslas tranzīta projekts piestāja Latvijā, izstāde "Ūdens sajūta" bijusi apskatāma Mencendorfa namā, Talsu novada muzejā un Saldus bibliotēkā. Katra izstāde ir bijusi nedaudz atšķirīga, to paredz projekta koncepts – ūdens ir nebeidzama kustība. Pirms sākotnējās kolekcijas atgriešanās Austrijā skatītājiem vēlreiz tiek sniegta iespēja to apskatīt Rīgā – Latvijas Fotogrāfijas muzejā.
40 neticami infrasarkanās fotogrāfijas paraugi
Viens no fotogrāfiju iespaidīgākajiem žanriem, kur iegūst neticamus attēlus, ir infrasarkanā fotografēšana. Ja kādreiz varēja iegūt tikai melnbaltos rezultātus, tad tagad tehnoloģijas gājušas uz priekšu un digitāli jau labu laiku fotogrāfi iegūst infrasarkanās fotogrāfijas. It kā reāli tā ir krāsa, ko cilvēka acs nemaz neredz, bet tomēr, pielietojot dažādus filtrus un apstrādes paņēmienus, tiek iegūtas ļoti savdabīgas fotogrāfijas.