Fotogrāfam Mārim Zemgalietim tiek pārmesta mākslinieciskā izpratne par Latvijas produktiem, jo neviens no uzņemtajā fotogrāfijā redzamajiem produktiem nav kvalitātes preču zīmes "Zaļā karotīte" produkts. Tieši otrādi – tie ir neveselīgi produkti, kas nav Latvijas labākais tēls, kādā veidā reklamēt ārzemju tūristiem.

Satraukums radies tādēļ, ka šāds foto redzams Aviokompānijas airBaltic lidojumu žurnālā "Baltic Outlook" angļu valodā. "Neviens no fotogrāfijā redzamajiem produktiem nav "karotītes" produkts," tā žurnāla "Baltic Outlook" marta numurā redzamo fotoattēlu pie raksta par preču zīmi "Kvalitatīvs produkts Latvija" komentē Mārketinga padomes, kas ir "karotītes" preču zīmes īpašniece, direktore Inguna Gulbe.

Pilnu rakstu varat lasīt Latvijas Avīzes pielikumā la.lv/la_pielikumi/Saimnieciba