1Fotogrāfi, tāpat kā citi, grib pelnīt naudu. Šīs vēlēšanās viņus aizved pa dažādiem ceļiem: kāzas, reportāžas, foto bankas, mākslas darbi, reklāma. Bieži tirgus un konkurenti neļauj fokusēties vienā žanrā, bet prasa apgūt visas fotografēšanas jomas. Arī klienti uzskata: ja kāds ir nosaucis sevi par fotogrāfu, tad viņam jābūt spējīgam strādāt ar jebkuru uzdevumu. Tomēr jāatceras, ka visbiežāk klientus vada emocijas un tikai daļēji - loģika. Tāpēc ja nu kādai topošai sievai paticis kā nofotografēji vecmeitu ballīti, tad var gaidīt, ka viņas vīrs tev paprasīs "pafočēt" viņa uzņēmuma korporatīvu pasākumu. Uzsākot šo ceļu, fotogrāfs, ja visu izdarīs pareizi un kvalitātivi, nodrošīnās sevi ar patstāvīgiem klientiem.

Korporatīvu pasākumu fotografēšana ir darbs, kur fotogrāfs var parādīt savas spējas strādāt ar cilvēkiem. Trīs-četru stundu laikā objektīva priekšā parādīsies visdažādākie cilvēki un tieši viņi pēc tām apspriedīs bildes. Tāpēc tieši no tā cik prasmīgi tu ieguldīsi savu enerģiju katrā cilvēkā piecu minūšu intervālā būs atkarīgs vai viņi vēlēsies nākt pie tevis vēlreiz.

Kad tu esi izvēlēts par oficiālo fotogrāfu (atceries, ka noteikti būs arī pulks ar neoficiāliem, ar kuru bildēm pēc tām salīdzinās tavas bildes) kādam pasākumam, ir vērts uzreiz pārdomāt un saplānot savas aktivitātes. Visi pasākumi satur programmas daļu un brīvo laiku. Pie programmas fotogrāfam jānodrošina vislabākās reportāžas bildes, izmantojot savas priekšrocības kā pilnvarotā persona. Un brīvajā laikā var sagatavot kaut ko, kas varētu pārsteigt cilvēkus un iedvesmot pafotografēties pat tos, kas parasti stāv malā un kautrējas.

Pildot pasākuma programmas korespondenta pienākumus, ir nepieciešams iepriekš uzzināt par visiem svarīgiem programmas momentiem, lai laicīgi ieņemtu atbilstošu vietu fotografēšanai. Jābūt gatavam "šaut" ar sērijām un ātri mainīt dislokācijas vietu, lai visas sējas vienmēr "skatītos" objektīvā nevis pretējā virzienā. Ja tu strādā divu vai trīs fotogrāfu komandā, tad ir iespējams veidot bildes sinhronizēti un reportāža ieņems pavisam citu līmeni. Cilvēkiem vēlāk apskatot bildes būs iespēja redzēt visu, kas noticis vienā un tai pašā momentā vairākās vietās, kā arī emocijas un reakciju no dažādiem skatu leņķiem.

Īstu pārsteigumu var sagatavot ierīkojot pasākuma vietā "pop-up" studiju jeb fotostūrīti, aprīkojot to ar atbilstošām studijas gaismām un interesantu fonu vai papildus aksesuāriem. Tieši "pop-up" studijā ir vislielākās iespējas izvērsties fotogrāfa fantāzijai un pievilināt cilvēkus ar interesantu ideju. Rodas iespēja aprunāties ar potenciālajiem klientiem un atstāt uz viņiem vislabāko iespaidu ar savu darba stilu, profesionalitātes līmeni, spēju komunicēt un rādīt skaistas fotogrāfijas ar visdažādākās tipa cilvēkiem. "Pop-up" studijā reportāžas fotogrāfs pārvēršas no pasākuma apkalpojošā personāla par radošu meistaru, pie kura vēlas tikt uz īsto foto sesiju, nostāvot, dažreiz pat ļoti garās rindās. Šī ir vietā, kur tu vari izmantot savas priekšrocības attiecībā pret citiem cilvēkiem, kuri arī fotogrāfē un darbojas foto pasaulē. Par to arī tevi atcerēsies, kad skatīsies bildes.

Spot Studios prakse rāda, ka pareizi organizējot fotografēšanas vietu var nodrošināt ātru cilvēku apriti, tomēr saglabājot individuālu pieeju katram cilvēkam, kurš vēlas fotografēties. Korporatīvos pasākumos mūsu komandā strādā vismaz divi cilvēki un katrs precīzi dara savu darbu. Kopā mēs aicinām piedalīties aktivitātēs, dažreiz arī iedvesmojam ar savu piemēru. Galvēnais mērkis, lai būtu interesanti gan tiem, kas fotografējas, gan tiem, kuri visu vēro no malas. Tas sniegs papildus emocijas un veicinās cilvēku interesi, jo dažreiz cilvēki tik tiešam meklē, kur jautri pavadīt laiku, kamēr oficiālajā programmā ir pārtraukums.

Kā jau varējāt saprast, savā darbā nodrošinām cilvēkiem sajūtas. Attēli ir rezultāts, kas ļaus atcerēties izjūtas pēc laika. Un tad cilvēkiem, kas stāvēja mūsu kameru priekšā dažreiz rodas velēšanas izbaudīt fotografēšanās emocijas vēlreiz. Tādā veidā mūsu studija pārveido parastas reportāžas tēmu par unikālu pieredzi. Šādā veidā mēs aicinām tevi dot ceļu cilvēku emocijām tavā korporatīva fotografēšanas pasākumā.

2

3

4

5

6

7

8

9

10