Parasti gada beigās apkopo padarīto un nosprauž jaunus mērķus nākamajam gadam vai gadiem. Ja esat izveidojis savu mājas lapu vairākus gadus atpakaļ, tad iespējams vajadzētu to ar kritisku aci vēlreiz pārskatīt un iespējams ieviest izmaiņas. Parasti jums pašam viss ir saprotams, bet vai to saprot arī klienti vai parasti mājas lapas apmeklētāji? Vai visu var tā vienkārši atrast? Tādēļ apkoposim dažādas kļūdas, kas tiek pielaistas Web lapu veidošanā.
1. Pirmā lapa. Vai tā izskatās kā jūsu mājas ārdurvis? Ja kāds atnāk uz jūsu mājas lapu, vai viņš būs ieinteresēts apskatīties citas sadaļas? Vai katra lapa ir saprotama un viegli pieņemama?
2. Slikts dizains. Varbūt jums pašam dizains ļoti patīk, bet vēlams būtu veikt neatkarīgu aptauju un paskatīties ko citi domā. Lielākā fotogrāfu daļa izvēlas Flash prezentācijas lapas, bet vai tur ir kāds papildus labums? Vai jūs Web lapa atšķiras no tām pārējām vai arī mainās tikai krāsu un nosaukums? Ja jūsu apmeklētāji ir sajūsmā, tad gan neko nemaināt.
3. Testēšana. Vai jūsu lapas informācija ir paredzēta jums vai klientiem? Visvienkāršākais veids to noskaidrot, tas ir iegūt atsauksmes - kas klientus vairāk interesētu un kas būtu lieks.
4. Slikts kods. Daži dizaineri izstrādā Web lapas, jo tas viņiem dod papildus ienākumos. Bet tā kā viņi nav Web programmētāji, tad parasti tur rodas slikts kods.
5. Statiska Web lapa. Lapā nekad netiek atjaunota informācija. Padomājiet kam tā Web lapa vajadzīga - vai jūs viņai vai viņa jums. Ja viņa jums, tad padomājiet, ko šī Web lapa var darīt jūsu labā - tātad konkrētāk nospraudiet mērķus un dariet tā, lai Web lapa strādātu jūsu labā un tajā būtu vērts iegriesties atkal un atkal.
6. Nevajaga piedāvāt visu. Padomājiet vai jūs esat konkurētspējīgs visā ko piedāvājat. Varbūt vajadzētu specializēties kādā vienā novirzienā?
7. Lapa klientiem. Jūsu Web lapu skatīsies gan jūsu esošie klienti, gan potenciālie. Esošajiem parasti ir vēlme redzēt arī savas fotogrāfijas starp labākajām. Web lapu priekšrocība ir tāda, ka var uzreiz iegādāties to ko esi atradis. Tādēļ padomājiet par interneta veikalu, jo tas strādās 24. stundas diennaktī bez izejamām dienām.
8. Pārāk daudz tehnoloģijas. Padomājiet kas ir jūsu auditorija. Tie taču nebūs datorfanātiķi, kas pārzinās visas tehnoloģiskās iespējas, tādēļ nevajadzētu ar kaut ko pārspīlēt, kas prasīs papildus zināšanas, piemēram, atjaunot vai lejupielādēt kādu spraudni, lai apskatītos kaut ko vai veiktu kādu procesu. Tātad jo vienkāršāk, jo labāk.
9. Tomēr ir labi arī tehnoloģijas. Tādēļ neaizmirstiet par lietām, kas ir populāras internetā un lietotājiem ērti lietojamas, piemēram, sociālās lapas, forumi, blogi u.c.
10. Izstrādājiet stratēģiju. Runājiet ar ekspertiem un veidojiet mājas lapu nākotnei. Tātad nedomājiet tikai par šodienu, jo iespējams investīcijas šodien var nest peļņu rītdien.