Pola DeMarinisa (Paul DeMarinis) instalācija "The Messenger" pēta elektroniskās komunikācijas mītus, mēģinot izzināt to izcelsmes avotus un spekulējot par mehānismiem kā plašu, vārdos neizteiktu koncepciju un sapņu krātuvēm. Instalācija ir apvienotas vecmodīgā telegrāfa un mūsdienīgā e-pasta funkcijas. E-pasta vēstules, kas nonāk DeMarinisa elektroniskajā pasta kastītē, tiek pārsūtītas uz instalāciju un burtu pa burtam atšifrētas telegrāfa aparātā. Vienu no telegrāfa aparātiem veido 26 drēbēs ietērpti skeleti, katrs attēlo kādu alfabēta burtu. Ziņu veidojošie burti aktivizē atbilstošos skeletus, kas ziņas saņemšanas gaitā veido savdabīgu dejojošu vienību. Instalāciju veido arī divi citi saņēmējmehānismi - 26 runājošas bļodas un 26 vecas stikla burkas. Nevienā no mehānismiem sistēma nesaglabā atmiņu, līdz ar to, ja vien signāli netiek izsekoti, pierakstīti vai atšifrēti, instalācija kļūst par teju vai visu pasauli apceļojušu ziņu bezjēdzīgo galapunktu.
Pols DeMariniss ir elektronisko mediju mākslinieks, kurš kopš 20. gs. 70. gadu beigām strādā interaktīvo programmatūru, sintētiskās runas, trokšņu un novecojušo un neparasto mediju jomā. DeMariniss ir veidojis instalācijas, performances un publiskās mākslas darbus Dienvidamerikā, Eiropā, Austrālijā un Āzijā. Šobrīd DeMariniss ir Stenforda universitātes (ASV) asociētais profesors.
Savukārt Ārona Šūmana (Aaron Schuman) izstādē "Once Upon A Time in the West" būs aplūkojamas 15 fotogrāfijas no sērijas ar tādu pašu nosaukumu. Šūmans ir pētījis "Amerikas mītu" un centās definēt tā simbolus - parupjš individuālists, "tiešs tēmētājs" un taisnas tiesas aizstāvis. Šie visi elementi summējas itāļu režisora Serdžo Leones filmā Once Upon a Time in the West ("Reiz Rietumos", 1968). Tās iespaidā tapa Ārona Šūmana fotogrāfiju sērija ar tādu pašu nosaukumu. Fotogrāfijas uzņemtas slavenā "spageti vesterna" filmēšanas vietā Almerijā, Spānijas tuksnesī. Eksperiments kulminēja līdz ar atklāsmi, ka fundamentālāko Amerikas mītu pasaulē - mežonīgos Rietumus un ar tiem saistītās brīvības, neatkarības, dumpinieciskuma, brutalitātes, morāles un goda asociācijas - visveiksmīgāk iemiesojis itāļu režisors Franko režīma laika Spānijā. Ārons centās atklāt, kā šīs vairāk nekā četrdesmit gadu vecās dekorācijas sasaucas ar mūsdienu Amerikas pozīciju - tās ideāliem, reputāciju, ambīcijām, vīziju un ilūzijām. Šī sērija varētu kalpot kā sākuma punkts dziļākai Amerikas sapņa simbolikas izpētei.
Ārons Šūmans ir amerikāņu fotogrāfs, redaktors, rakstnieks un kurators. Studējis Ņujorkā un Londonā. Viņa darbi ir publicēti tādos prestižos izdevumos kā Photoworks, ArtRevies, Modern Painters, HotShoe International, Creative Review, The British Journal of Photography, The Face, DayFour, The Guardian, The Observer, The Sunday Times u.c.
Ieeja izstādēs bez maksas.
Galeriju darba laiki:
P, O: brīvs
T, C, P: 14:00 - 19:00
S, Sv: 12:00 - 18:00