Izstādi veido lielformāta krāsainās fotogrāfijas, kurās mākslinieks inscenē dažādus rituālus, kas sociālo un politisko pārmaiņu rezultātā ir izzuduši no mūsu ikdienas. Balčus savā sērijā apspēlējis piena dzeršanas starpbrīžus skolās un bērnudārzos, civilās aizsardzības stundas, 90. gadu meiteņu izklaidēšanās ieradumus un citas situācijas, kas raksturo pēdējo trīsdesmit gadu Latvijas un citu postpadomju valstu iedzīvotāju dzīvesveidu. Šo rituālu aizmiršanu ir veicinājusi "kolektīvā amnēzija" - piespiedu vai brīvprātīga atsevišķu atmiņu apspiešana, kas tikusi praktizēta pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas - gan lai noliegtu latviešu padomju identitāti, gan lai pārvarētu atkārtotas politiskās un ekonomiskās neveiksmes.
Projekta uzdevums nav attaisnot aizgājušos režīmus vai romantizēt padomju ētosu, bet gan veidot saikni ar mūsu pašu pagātni, analizēt to un izvērtēt kolektīvās amnēzijas sekas. Autora nostaļģija nav saistīta ar pagātnes restaurēšanu, to drīzāk var uzskatīt par sava veida pretošanos mūsdienu idejai par laiku, vēsturi, progresu, vērtībām un nacionālo identitāti.
Izstādei izdots arī katalogs ar A. Balčus un Sergeja Kruka esejām latviešu un angļu valodā.
Arnis Balčus (dz. 1978. g.) dzīvo un strādā Rīgā un Londonā. 2002. gadā Latvijas Universitātē ieguvis bakalaura grādu komunikācijas zinātnē, bet 2005. gadā Vestminsteres Universitātē Londonā maģistra grādu fotogrāfijā.
Māksliniekam bijušas vairākas personālizstādes Rīgas galerijā (2006, 2008), "Matthew Bown" galerijā Londonā (2005, 2006), "Giedre Bartelt" galerijā Berlīnē (2003, 2007), LNMM izstāžu zālē "Arsenāls" Rīgā (2004), "Overgaden" Kopenhāgenā (2003) u.c.
A. Balčus piedalījies grupas izstādēs, piemēram, "M-ZZZ" - Latvijas fotogrāfijas un videomākslas izstādē "Langhans" galerijā Prāgā , "Privat" - "Maskavas Mūsdienu mākslas centrā Winzavod" (2008), otrajā "Ars Baltica" fototriennālē Vācijā (1999 - 2001), kā arī videomākslas festivālos - Pesaro filmu festivālā Romā (2008), Bohumas video festivālā Bohumā, Vācijā (2005). Autoram ir izdotas piecas grāmatas, viņa fotogrāfijas publicētas tādos Eiropas un ASV izdevumos kā "New York Magazine", "Dazed & Confused", "Flash Art", "Photo&Video", "Time Out", "Imago", "Fotokvartāls" u.c.