Bromeļļas tehnikā lieto bromsudraba foto papīru. Kopētais, attīstītais un fiksētais fotopapīrs tiek ķīmiski apstrādāts lai būtu iespējams aizvietot oriģinālā attēla sudraba graudiņus ar eļļas bāzes iespiedkrāsām.
1) Ņem nokopētu bromsudraba fotogrāfiju
2) Fotogrāfiju apstrādā ar diviem ķimikālijas šķīdumiem. Pirmais no šķīdumiem izbalina sudrabu, bet otrais sacietina želatīna slāni proporcionāli sudraba graudiņu daudzumam sākotnējā attēlā. Tur, kur sudrabs ir bijis visvairāk - tur želatīns sacietē visvairāk, tur, kur sudrabs bijis mazāk - tur želatīns paliek mīkstāks. Pēc tam apstrādāto papīru nofiksē, nomazgā un ļauj tam izžūt.
3) Lai radītu bromeļļas attēlu, papīru ir jāsamitrina no jauna tā, lai želatīna slānis atkal proporcionāli piebriest. Iespiedkrāsas tiek uzliktas uz fotopapīra ar vieglu piesitienu, lietojot otiņu ar mīkstiem sariem. Tām vietām, kur želatīns ir cietāks, iespiedkrāsas pielīp viegli, daļēji mitram želatīnam iespiedkrāsa pielīp tikai nedaudz, bet tās fotopapīra vietas, kas ir pavisam slapjas, pilnībā atgrūž iespiedkrāsas.
4) Bromeļļas novilkumā, ar iespiedkrāsām pārklātais un pabeigtais attēls, parasti tiek nospiests uz augstas kvalitātes akvareļa papīra, līdzīgi kā litogrāfijas tehnikā.
5) Bromeļļas attēla veidošanas laikā, fotogrāfam, atkarībā no saviem ieskatiem un iespējām, paveras plašas iespējas ar attēlu manipulēt (krāsu izvēle, toņu gradācijas pārveidojumi, akcenti utt.)
Bromeļļas attēli vai nospiedumi ir vienreizēji, jo pie katra eksemplāra veidošanas, iespiedkrāsas uz fotopapīra tiek klātas no jauna.