Septembrī Latvijā notiks starptautiskais modeļu konkurss, kas meklē jaunās un perspektīvās sejas modeļu biznesam, Elite Model Look 2011. Licenci meklēt jauno topmodeli un organizēt konkursa norisi Latvijā ieguvusi viena no lielākajām pašmāju modeļu aģentūrām - Vacatio, kura sākot ar 28. martu dosies braucienā pa 30 Latvijas pilsētām, dodot iespēju ikvienai meitenei pieteikties prestižajam konkursam. Pieteikties iespējams arī aizpildot anketu Elite Model Look Latvia mājas lapā.
Desmit amatierfotogrāfi kļuvuši par 2011.gada Sony World Photography Awards Open kategorijas uzvarētājiem.
Andrejs Grants ir viens no ievērojamākajiem vidējās paaudzes fotogrāfiem. Dzimis 1955. gada 7. martā Rīgā. Ieguvis jurista diplomu Latvijas Universitātē, tomēr par dzīves aicinājumu kļuvusi fotogrāfija, kurai viņš pievērsies 1978. gadā. Bijis Ogres fotostudijas biedrs (1978-1988). Viens no neformālās fotogrupas "A" dibinātājiem un biedriem (1984-1992). Kopš 1981. gada sarīkojis vairāk kā 30 personālizstādes Rīgā, Koknesē, Ogrē, Viļņā, Tallinā, Dublinā, Strasbūrā, Berlīnē, Stambulā, Minskā, Stokholmā u.c., kā arī piedalījies vairāk nekā 40 grupu izstādēs gan Latvijā, gan ārzemēs. Saņēmis Latvijas fotogrāfijas "Latio" Gada balvu (2007), Latvijas Mākslinieku savienības balvu par izcilāko sniegumu fotomākslā (2001), Higašikavas (Japāna) 17. foto festivāla balvu "Labākais ārzemju fotogrāfs" (2001), kā arī "Hasselblad Foundation" stipendiju (1998, kopā ar Intu Ruku). Mākslinieka darbi atrodas Latvijas Fotogrāfijas muzeja, Odensas Fotogrāfijas muzeja, Musee de l'Elysee (Lozanna, Šveice) krājumos, kā arī privātās kolekcijās Latvijā, Šveicē, Polijā, ASV, Kanādā, Beļģijā, Vācijā. Mākslinieks vairākkārt bijis uzaicināts par filmu fotogrāfu, sadarbojoties ar V. Kairišu filmā "Pa ceļam aizejot" (2001) un "Tumšie brieži" (2005), ar L. Pakalniņu filmās "Kurpe" (1998) un "Pitons" (2003), kā arī ar Lielbritānijas filmu kompānijas "BBC" režisoru Dž. Džonsu filmā "Archangel" (2004) un citiem.
Visa cilvēku dzīve un laiks sastāv no pagātnes, tagadnes un nākotnes. Tagadnē uzņemta fotogrāfija savā būtībā ataino mirkli, kas jau ir pagājis. Izstādē apskatāmajos darbos ar pagātnes palīdzību mēs redzēsim nākotni katra autora personīgajā izpratnē - futūristiska ēka, bērna smaids, neskarts dabas stūrītis vai vienkārši cerība.
Izstādes autore ar fotogrāfiju palīdzību vēlas dalīties pieredzē par Ugandā piedzīvoto un likt cilvēkiem aizdomāties par to, ka bieži nenovērtējam to, kas mums ir un pat neiedomājamies, cik maz ir nepieciešams, lai varētu palīdzēt un darītu laimīgus citus - foto stāsts ir par ugandiešiem, kuriem pietiek ar tādu "nieku" kā tīrs dzeramais ūdens.