Daudziem lietotājiem reizēm ir vēlme samainīt galvas - vīriešiem pievienot muskuļotu un uztrenētu ķermeni savai galvai, bet sievietēm supermodeles augumu. Katrs tad to mēģina realizēt kā nu sanāk, bet biežāk jau nesanāk īsti labi. Lielākās problēmas parasti sagādā vienādas ādas krāsas sejai un augumam. Tādēļ iespējams kādam palīdzēs šis zemāk pievienotais video.

 

VitruvianVai esat vēlējušies uzzināt tehniskos noslēpumus perfektā portreta iegūšanai? Tā pirmsākumi meklējami jau Ēģiptes faraonu laikos pie piramīdas celtniecības, vēlāk zinātniski to pamatoja Leonardo da Vinči, kas bija arī lielisks gleznotājs un uzgleznoja pasaulē perfektāko portretu - "Mona Liza".

Komercfotogrāfs no Dānijas Juri Acrus dalās savā video blogā ar pieredzi kā komunicēt ar modeļiem un kā tos izvēlēties. Viņš skaidro kādi modeļi labāk ir piemēroti komercfotogrāfijām un kādus klienti labāk pirks. Tāpat daži ieteikumi kā iemācīt modeļus brīvi pozēt:

Otrajā video savukārt jau detalizētāk tiek izklāstīts kā instruēt modeli. Piemēram, kā modelim jāsmaida - pilns smaids un smejošais smaids. Modeļu instruēšana par to, lai viņi sastingst starp kadriem, jo kustībā nesanāks asi kadri. Tāpat ir ieteikumi darbam ar otru fotogrāfu:

Reizēm ir nepieciešamība sapludināt divas fotogrāfijas, jeb uztaisīt izgaistošu pāreju no vienas fotogrāfijas uz otru. Ir daudz un dažādi varianti kā to panākt ar Photoshop, bet viens no vienkāršākajiem veidiem ir parādīts sekojošajā video:


layer ādas apstrādeViena no mūsdienu portretu retušēšanas biežāk izmantotajām lietām ir tieši ādas retušēšana, jo nevienam cilvēkam tā nav ideāla. Pie tam, ja fotogrāfija tapusi bez grima vai citiem sagatavošanās apstākļiem, tad parasti gribās nedaudz pielīdzināt pleķus, pumpas un citus dabīgos defektus. Tādēļ mūsdienās nāk talkā Photoshop ar savām iespējām. Metodes ir tūkstošiem un katrs atrod sev piemērotāko, bet parasti gribās ar minimālu piepūli iegūt maksimālu rezultātu. Tad, lūk, šoreiz būs tieši šādas pamācības.

Portretu fotografēšanaAmherst Media ir izdevusi jaunu Bila Hartera grāmatu "Simple Lighting Techniques for Portrait Photographers" (vienkāršas gaismošanas tehnikas portretu fotogrāfiem). Šodien ir pieejamas tik daudz un dažādas gaismošanas tehnikas, ka ļoti vienkārši tajā apmaldīties. Arī pārdevējs centīsies jums pārdot pēc iespējas vairāk un nemaz nezinās kāds ir jūsu līmenis un nepieciešamība. Tādēļ grāmata palīdzēs saprast kas tad īsti gaismošanai jums būtu nepieciešams un kā to izdarīt pēc iespējas elementārāk.

Visai iespaidīgi izskatās jaunās Photoshop CS4 attēlu transformācijas iespējas ar komandu "Content-Aware Scale". Ļoti ātri un vienkārši mainīt fotogrāfiju proporcijas un šī jaunā iespēja varētu iepatikties maketētājiem un dizaineriem. Nav īsti profesionāli oriģinālajā izmērā un pēc tam būs tāpat jāpiestrādā ar citiem rīkiem, bet lielāko daļu iespējams šādā veidā nokoriģēt. Ar taisnām līnijām būs grūtības, jo tās paliks robainas un novirzītas.

Jill-E Designs foto somasLatvijā reti, kad pievērš uzmanību fotosomas dizainam un pārsvarā tiek pirkti lētākie Ķīnas ražojumi, kas atbilstu izmēra ziņā fotogrāfa vajadzībām. Toties profesionāļiem pasaulē arī foto somai ir liela nozīme un tā kā foto somu nemaina katru gadu, tad tajā tiek investētas nopietnas naudas. Reizēm ir svarīgi, lai šīs foto somas atšķirtos no parastajām foto somām un brīvi varētu pārvietoties kādos bīstamos rajonos (lai nevarētu pateikt, ka jums līdzi dārga foto tehnika) vai arī ja nodarbojaties ar paparaci, vai tamlīdzīgām lietām. Tādēļ ir lieliskas alternatīvas foto somu izvēlē.

Valters Caps "MINOX leģenda"Vakar Latvijas pirmajā televīzijā bija skatāma dokumentālā filma par nu jau aizsaulē aizgājušo Valteru Capu un viņa mūža darbu - MINOX fotoaparātu, kuram labākas alternatīvas analogā fotoprocesā tā arī netika radītas. Filmas beigās Caps arī atzina, ka viņa laiks ir pagājis un visa nākotne pieder digitālajai foto tehnoloģijai. To var redzēt arī pēc jaunākajām MINOX izstrādēm: License to Shoot, MINOX Digital Eyepiece Camera 5.0, MINOX Rolleiflex digitālā 5 MPix fotokamera.

Daudziem jaunajiem amatierfotogrāfiem liekas, ka iegādājoties dārgāku un profesionālāku fotoaparatūru, būs uzreiz iespējams iegūt daudz labākas fotogrāfijas un fotoaparāts pats visu izdarīs. Tie ir kārtējie maldīgie priekšstati, jo ar dārgāku un profesionālāku aparatūru būs vēl grūtāk strādāt, lai iegūtu to profesionālo un labo rezultātu, piemēram, gandrīz vienmēr jālieto statīvs, trosīte un citas papildus darbības.