Kolekcijai "FOTOFIKSĀCIJAS", kas izvietota Jurgena torņa pagrabā Arhitektu namā, atlasīti darba fotoattēli no vairākiem publiskiem un privātiem objektiem, kuros autors izpildījis galvenā arhitekta pienākumus. Starp tiem fiksēts darbu process 2000. gadā restaurētās Mazās Ģildes ēkā (Amatu iela 3/5, Rīga), 2002. gadā Latvijas Arhitektu savienības diplomu par labāko sabiedriskās ēkas pārbūvi ieguvusī viesnīca "Ainavas" (Peldu iela 23, Rīga), Cēsu Jaunās pils restaurācijas un pilsdrupu konservācijas procesa fiksācijas, Jelgavas Sv. Trīsvienības baznīcas torņa tapšanas gaida u.c. Privātmāju daļā skatāma ilgi rekonstruētais objekts Rīgā, Laipu ielā 8a, kā arī autora vasaras māja.
Kolekcijā "AKTI" iekļauti darbi, kas tapuši 2007. - 2011. gados, autoram piedaloties starptautiskajā fotoplenērā "Dzintara brīze". Fotogrāfijas galvenokārt uzņemtas brīvā dabā - jūrmalā, līdztekus sievietes aprisēm fiksējot Latvijas ainavas elementus. Kompozīcijās līdzsvarots tumšais un nereti draudīgais dabas formu robustums, tam pretnostatot cilvēka figūras trauslumu un vieglumu. Darbu izdrukai izvēlētajā cianotipijas tehnikā attēlu veido dažādas intensitātes Prūsijas zilais tonis, kas arī nosaka attēla specifisko tonalitāti.
Cianotipija (cyan - no grieķu valodas "tumši zila viela") - ir viena no t.s. alternatīvajām (ne-sudraba) fotogrāfijas drukas tehnikām. Pirmās cianotipijas angļu astronoms Džons Heršels ieguva 1842. gada vasarā. Atklājums sekoja Henrija Talbota 1839. gada paziņojumam par sudraba procesa izgudrošanu un sākotnēji paredzēts t.s. fotogrammu veidošanai. Līdz pat 20. gadsimta vidum cianotipiju līdztekus citiem līdzīgiem reprogrāfijas procesiem arhitekti un inženieri izmantoja uz pauspapīra zīmētu rasējumu pavairošanai.
Izstāde skatāma katru darba dienu līdz 1. oktobrim, atklāšana piektdien, 2. septembrī, plkst. 17.00.