ADwards darbu pieņemšana notiek no 26. februāra līdz 11. martam. Pieteiktajiem darbiem jābūt radītiem laika posmā no 2009. gada 1. februāra līdz 2010. gada 1. februārim. Viena - pirmā darba iesniegšana visiem festivāla dalībniekiem ir bez maksas, savukārt par katru nākamo darbu jāmaksā dalības maksa Ls 50 + PVN (tai skaitā arī par katru darbu sēriju, kura var sastāvēt ne vairāk kā no 3 darbiem). Darbu iesniegšanas tehniskās prasības, kā arī detalizētāka informācija par festivālu pieejama http://www.adwards.lv.
"Ekonomiski grūtos laikos gaisā pieaug spriedze, daudzi kļūst kreņķīgi un jūtīgi. Radošās industrijas nav izņēmums. Visa mana pieredze liecina: kašķi iznieko enerģiju un resursus, kas patiesībā vajadzīgi ideju radīšanai. Tāpēc festivāls šogad notiek miera un sadarbības zīmē. To vajag gan industrijai, gan klientiem, gan visvairāk - sabiedrībai kopumā! Pieci pazīstami Latvijas reklāmas darboņi pus dienu svīda fotostudijā, lai nāktu pie Jums ar ziņu: "Make Ideas. Not War", piedalīties radošās izcilības festivālā aicina Ēriks Stendzenieks, LADC prezidents.
Darbus festivālam var iesniegt 15 dažādās kategorijās - integrētās kampaņas, TV un drukātā reklāma, tiešais mārketings, sociālā reklāma, grafiskais un iepakojuma dizains, fotogrāfija, animācija, interaktīvais un industriālais dizains, plakāti un vides reklāma, vides objekti, radio reklāma un reklāmas teksts. Tāpat kā pagājušo gadu, arī šogad, lai atbalstītu lietišķā dizaina attīstību Latvijā, industriālā dizaina kategorijā darbus varēs iesniegt bez maksas. Turklāt šogad grafiskā dizaina kategorijā bez maksas var iesniegt darbus, kas drukāti uz LADC un ADwards ilggadēja drauga un atbalstītāja Map Latvia papīra.
Latvijas talantīgākos reklāmas māksliniekus vērtēs un izvēlēs nopietna žūrija. Tajā darbosies aģentūras Crispin Porter + Bogusky Europe radošais direktors Anders Gustafson. Tieši viņš kopā ar savu komandu iepriekšējā gadā saņēmis 16 ievērojamas balvas, ieskaitot sudraba lauvu Cannes Lions konkursā, zelta un sudraba zīmuļus konkursā One Show, kā arī citus.
Žūrijas prezidents šogad būs Vācijas BBDO radošais direktors Jan Leube, žūrijā darbosies arī digitālo projektu radošais direktors Geoff Gower, Berlīnes reklāmas aģentūras ADC tekstu autors Marc Wirbeleit, reklāmas aģentūras Surface radošais direktors un tipogrāfs Markus Weisbeck, kā arī Latvijas vadošo reklāmas aģentūru pārstāvji.
Festivāls tiks atklāts trešdien, 17. martā, kad plkst. 20:30 Bbārā (adrese: Doma laukums 2, Rīga), uz LCD ekrāniem tiks demonstrēta radošās izcilības festivālam ADwards iesniegto darbu izstāde, kā arī svinīgo uzrunu teiks LADC prezidents Ēriks Stendzenieks un festivāla žūrijas pārstāvji. Savukārt 18. martā plkst. 9:30 viesnīcā Albert Hotel (adrese: Dzirnavu iela 33, Rīga) notiks Latvijas institūta (LI) rīkota diskusija "Kam ir vairāk sakāmā - Rīgai vai Latvijai?" Savukārt piektdien, 19. martā, tur pat viesnīcā Albert Hotel visas dienas garumā notiks festivāla radošā daļa - lekcijas un semināri pasaulē slavenu un atzītu reklāmas speciālistu vadībā. Vakarā īpašā apbalvošanas ceremonijā klubā GODVIL (adrese: Brīvības gatve 214b, Rīga) tiks sumināti ADwards festivāla uzvarētāji.