Firma turpina realizēt globālo stratēģiju "Labāka dzīve, labāka pasaule"

Varšavā, 2015. gada 7. maijā. — Situācija patēriņa elektronikas tirgū strauji attīstās. Tiek ieviestas jaunās tehnoloģijas, un uzņēmējdarbības vide aizvien attīstās. Taču Panasonic misija jau gandrīz simts gadu paliek nemainīga — tā ir patērētāju dzīves kvalitātes uzlabošana, piedāvājot arvien inovatīvākus produktus. Ko vēl var gaidīt klienti 2015. gadā?

2014. gads firmai Panasonic pagājis 4K tehnoloģiju attīstības zīmē, runājot gan par televizoriem un blu-ray atskaņotājiem, gan foto un video tehniku. Kā nozīmīgāko pēdējo mēnešu uznācienu var minēt televizoru AX900 ar funkciju TV Anywhere vai kompakto LUMIX LX100, kurš spēj ierakstīt video ar 4K izšķirtspēju. Plašu rezonansi guvusi arī zīmola TECHNICS reaktivēšana, kas drīzumā būs pieejams veikalos.

Pēdējo 12 mēnešu laikā progresīvos foto risinājumus novērtējuši neatkarīgie TIPA un EISA eksperti. To ierīču vidū, kas saņēmušas prestižās nozares balvas, var minēt: GH4, TZ60 un FZ1000 (2014), kā arī LX100, GM5 un FT6 (2015).

Starptautisku atzinību guvušas ne vien ierīces, bet arī Panasonic pasākumi
— uzņēmums pēc "Best Global Green Brands" reitinga ir atzīts par zaļāko tehnoloģiju zīmolu pasaulē, vienlaicīgi ieņemot 5. vietu kopvērtējumā. Panasonic uzsācis apmaksātu ikgadējo profesionālās prakses programmu, lai studenti varētu gūt pieredzi, strādājot ar labākajiem ekspertiem savā jomā.

Pēc International Data Corporation analītiķu prognozēm ziņojumā IDC Predictions 2015: Accelerating Innovation – and Growth – on the 3 Platform, tuvāko mēnešu laikā patērētāju pieprasījums pēc inovatīviem risinājumiem turpinās pieaugt: tēriņi šajā jomā palielināsies par 3,8 procentiem. Tas ir īstais brīdis, lai Panasonic nostiprinātu savu pozīciju šajā nozarē. 2015. fiskālā gada sākumā Panasonic koncentrēsies uz turpmāku 4K tehnoloģiju un inovatīvu sadzīves tehnikas risinājumu izstrādi, kas vienlaicīgi būs arī videi draudzīgas.

Panasonic patērētāju elektronikas tirgū darbojas jau gandrīz simts gadu, turklāt diktējot arī tirgus tendences un piedāvājot patērētājiem jaunus risinājumus. Panasonic vienmēr atrodas tehnoloģiju nozares priekšgalā tādēļ, ka ieklausās cilvēku vajadzībās un investē inovācijās — pastāstīja Klara Ufnaļevska (Klara Ufnalewska), Panasonic sabiedrisko attiecību menedžere Centrālās un Austrumeiropas reģionā.

Atsevišķu segmentu attīstības virzienus uzņēmums prezentēja ikgadējā Panasonic Konvencijā. Televizoru modeļi 4K UHD VIErA 2015. gadā izceļas ar izcilu attēla kvalitāti, intuitīvu personalizētu apkalpošanu un tehnoloģiju 4K Pro. Drīz būs pieejami arī modeļi ar izliektu formu. Toties sadzīves tehnikas segmentā uzņēmums turpina izstrādāt tehnoloģijas, kas atvieglotu ikdienas dzīvi: ar jauno modeli Multicooker iespējams pagatavot veselīgu ēdienu bez vitamīnu zuduma, veļas mazgājamajām mašīnām ar programmu AutoCare iespējams optimizēt mazgāšanas cikla garumu un ledusskapjos produkti ilgāk uzglabāsies svaigi un nezaudēs savas uzturvērtības.