Notikumam jābūt iemūžinātam vismaz trīs fotogrāfijās. Nav svarīgi, ko esi nobildējis - kādu nejēdzību, avāriju, noziegumu vai citu, iespējams, labāku notikumu - mēs to parādīsim arī citiem. Galvenais, lai būtu sajūta, ka tā ir ievērības cienīga ziņa un par to jāzina arī citiem lasītājiem.
Ne mazāk izteiksmīgas ir fotogrāfijas, kas tapušas Pakistānā pie Afganistānas robežas, kur valda cilšu klani un aizvien lielāku ietekmi gūst talibi. GEO reportieri dodas pie Dieva kareivjiem, lai klātienē labāk izprastu, kur slēpjas Taliban spēks.
Mākslu mēdz uztvert kā tālu no reālās dzīves, kā tālu no cilvēku rūpēm un sāpēm. Tomēr, vairāki Latvijas fotomākslinieki, grib pierādīt pretējo, tāpēc ir izveidojuši sabiedrisku organizāciju, kas palīdz grūtībās nonākušiem un slimiem bērniem. Viņu sāpe tad arī kalpoja par nodibinājuma "Palīdzēsim.lv" tapšanas impulsu, jo sabiedrība reizēm nepamana tos, kam nepieciešama palīdzība tikai tāpēc, ka viņi vienkārši nav redzami. Nav redzama nedz bērniņa nelaime, nedz tas, kā viņa dzīvi var mainīt cilvēku atsaucība. Tāpēc fotomākslinieki tic, ka viņu talants caur fotoobjektīva prizmu atainos konkrēto likteni, tiešāk uzrunās ikvienu līdzcilvēku un ļaus bez kavēšanās atbalstīt tos, kam gadījusies kāda nelaime.
Leonards Laganovskis Latvijas mākslā pazīstams kā konsekvents konceptuālisma un postmodernisma pārstāvis. Absolvējot Latvijas Mākslas akadēmijas Scenogrāfijas nodaļu, mākslinieks jau 20.gadsimta 80.gados sadarbojās ar Neierastu sajūtu restaurēšanas darbnīcu un Hardiju Lediņu, rīkojot un noformējot pirmās diskotēkas Rīgā. Svarīgi atzīmēt Laganovska dalību 1988.gadā Rietumberlīnes galerijā notikušo latviešu mākslinieku grupas izstādi ar nosaukumu "Rīga - latviešu avangards" un tai sekojošo sadarbību ar citām Berlīnes galerijām (Wewerka un Barbara Weiss).