EOS 7D Mark IICanon Inc. ar prieku paziņo – šogad uzņēmums atzīmē 12. gadu pēc kārtas kā pasaules tirgus līderis digitālo kameruI ar maināmiem objektīviem pārdošanas apjomu ziņā.
Canon tirgus līdera ceļš aizsākās 2003. gadāII – laikā, kad digitālās SLR kameras vēl bija attīstības sākuma stadijā. Tas sakrita ar brīdi, kad uzņēmums laida klajā savu satriecošo EOS 300D. Piedāvājot patērētājiem kompaktu vieglsvara dizainu par konkurētspējīgu cenu, EOS 300D bija patiesa inovācija, kas sagatavoja augsni Canon izaugsmei digitālo SLR kameru tirgū. Kopš tā laika Canon ir turpinājis izaicināt un strādājis pie inovācijām, ieviešot virkni jomas standarta produktu, tostarp EOS-1D sēriju profesionāļiem un EOS 5D sēriju, kas pavēra ceļu digitālo SLR video ierakstīšanai, pateicoties pilnkadra sensoram ar video uzņemšanas funkciju.


Nesenā pagātnē – 2014. gada septembrī – Canon laida klajā EOS 7D Mark II, kas domāta prasmīgiem amatieriem. Kamera guvusi ļoti labas atsauksmes par ātro, nepārtraukto fotografēšanu ar ātrumu 10 kadri sekundē, kā arī par nepārspējamo automātiskās fokusēšanas sniegumu. Klāsts no jauna tika papildināts šī gada februārī, ieviešot piecus jaunus kameras modeļus. Jauno modeļu klāstā ir EOS 5DS un 5DS R, kam ir pasaulē lielākais pikseļu skaits 35 mm pilnkadra sensora digitālo SLR kameruIII vidū, EOS 760D un EOS 750D, kas ir divas iesācēju līmeņa digitālās SLR kameras, kā arī EOS M3 – digitāla kompaktsistēmas kamera, kas piedāvā izcilu sniegumu amatieriem un entuziastiem.
Turklāt Canon nesenIV atzīmēja iespaidīgu notikumu objektīvu ražošanā, izgatavojot savu 100 miljono EF sērijas maināmo objektīvu EOS kamerām. Canon plašais EF objektīvu sērijas klāsts, kurā šobrīd ir 97 modeļiV, ir īpaši spēcīgs piedāvājums, paverot EOS lietotājiem plašas attēlu veidošanas iespējas un palīdzot radīt bagātīgas, daudzveidīgas fotogrāfijas, pētot un iemūžinot pasauli sev apkārt.
Sākot ar EOS 300D un beidzot ar EOS 7D Mark II, kā arī nesen 2015. gadā klajā laistajām kamerām, Canon iespaidīgais kameru klāsts un virzība uz attīstību ir nodrošinājusi uzņēmumam līdera pozīcijas konkurentu vidū pēdējo 12 gadu laikā – vēlreiz apliecinot savas jomas galvenā spēlētāja lomu, nosakot tendences un nekļūdīgi apmierinot patērētāju vajadzības.

I Digitālās SLR un kompaktsistēmas kameras
II Pamatojoties uz Canon pētījumiem
III No 2015. gada 6. februāra, pamatojoties uz Canon pētījumu
IV 2014. gada aprīlis
V Ietver EF Cinema objektīvus