Sony 2011 CES jaunumi: DSC-WX10, DSC-WX9, DSC-TX100V, DSC-TX10 un DSC-HX7V

Fotogrāfijās ir atspoguļots laiks, kad pirms 20 gadiem Rīgā tika celtas barikādes, lai pēc Latvijas Tautas frontes aicinājuma nosargātu stratēģiski svarīgos objektus - Radio namu, TV torni un studiju, telekomunikāciju centru, Saeimu un Ministru kabinetu. Visās šajās vietās spontāni radās medicīnas punkti, kur sanāca ārsti un medicīnas māsas, gatavi sniegt palīdzību X stundā. Un katram bija citāds priekšstats, kāda būs X stunda - ar PSRS tankiem, bruņumašīnām, helikopteriem vai Omega vienībām. Tāpēc medpunktiem bija sarūpēts labs aprīkojums, pat improvizētas operāciju zāles, pārsienamie un injekciju kabineti.
Fotokonkursu Valmieras pilsētas pašvaldība tradicionāli organizēja, lai atlasītu mākslinieciski kvalitatīvas un interesantas fotogrāfijas informatīvo izdevumu veidošanai un izstādei. Bildēm bija jāraksturo Valmieras pilsēta un tās sabiedriskās aktivitātes, jāaptver Valmieras kultūrvēsturiskie objekti, pilsētvide, piemēram, ielas, parki, mākslas objekti, Gauja u.c., tūrisms, aktīvā atpūta un sports, pilsētas kultūras, sporta un izklaides pasākumi. Tajās varēja atspoguļot arī pilsētas viesus un iedzīvotājus iepriekšminētajos objektos un pasākumos. Konkursā kopumā piedalījās 15 autori, iesniedzot 252 fotogrāfijas.
Šī pati izstāde oktobrī bija apskatāma Jelgavas pilsētas kultūras namā, bet decembrī Lielvārdes kultūras namā un guva lielu apmeklētāju atsaucību. Rīgas Latviešu biedrības namā ierobežotās telpas dēļ būs apskatāmas vien 15 fotogrāfijas no tām 25-ām, kas bija apskatāmas Jelgavā. Šī ir pēdējā no trim izstādes ekspozīcijām un būs apskatāma visu Janvāri.
Nesen mūžībā aizgājušais Maskavas fotogrāfs Aleksandrs Sļusarevs (1944-2010) ir bijis viens no ievērojamākajiem un ietekmīgākajiem neatkarīgajiem pēckara laika krievu fotogrāfiem. Savu tēmu loku un izteiksmes stilu mākslinieks atrada agri - jau 20. gs. 60. gadu sākumā. Sļusarevs dokumentēja visiem tik labi zināmo pilsētas ikdienas dzīvi, vietas, norises un situācijas, kā arī ierastus sadzīves priekšmetus un interjerus. Mākslinieks uzskatīja, ka viņa fotogrāfiju galvenais sižets ir pilsētas vide - tāda savdabīga "plakanā ainava", kurā nav izteiktas perspektīvas un klasiskajai kompozīcijai raksturīgās uzbūves.